Sjukdag!

Hej

Idag är jag hemma känner mig så hängig och febrig och så är jag helt komplett dunderförkyld, alltså det rinner i näsan och ögonen konstant så det är så drygt men jag kan faktiskt säga att armen börjar bli bättre och bättre. Så det är så skönt. Nä barnen leker på sina rum så jag sitter i lugn och ro och bloggar lite. Har nyss pratat med Mimmi och dom ska på kryssning till Helsingfors så dom får en härlig start på veckan. Nu kollar jag in Nat Geo Wild ska se om jag har nå ny fakta åt er. Idag handlar det störtfloder när en fördämning brister och vilka katastrofala följder det blir. Tur att vi bor i Sverige där naturkatasrofer är inte är vanligt förekommande.

Idag är Fredrik i Stockholm och jag längtar efter honom, jag drömde i natt om att han skaffade en ny flamma och han brydde sig inte ett jota om mig , jag existerande knappt för honom han hade bara den nya tjejen i huvut så jag vaknade helt genomsvettig och grät som ett barn. Alltså det är nog min största fasa att han ska tröttna på mig och vill ha en okomplicerad kvinna i sitt liv, nån som kan kolla på skräckfilmer, åka värsta karusellerna, hoppa bungyjump ja göra sånt som han är intresserad av och sånt som jag är livrädd för. Ja undrar ibland vad det är han älskar hos mig? Jag vet att klart jag har kvaliteter som han älskar iochmed att han gifte sig med mig så kan jag kanske inte är så tokig. Men jag kan ändå inte sluta att tänka på varför jag har fått en sån underbar man, det är klart att han också har sina sämre sidor men ändå är han i sin helhet nästintill perfekt med undantag på städningen och kan ibland vara lite glömsk och oansvarig. Men hans sätt mot mig kan jag inte önska mig någe bättre så jag undrar varför jag drömmer såna konstiga drömmar när han i verkligheten är helt fantastisk mot mig han får mig känna mig oerhört älskad och faktiskt kan jag ibland t.o.m känna mig som jag är hans drömkvinna plus att han säger det väldigt ofta så jag har det så bra. Synd tjejer att jag hittade honom först. Nu släpper jag honom aldrig. Ha Ha Ha


Ha det gott tusen kramar AnnaSmileys

Kommentarer
Postat av: Ullis

Käran Anna, ni lompetterar varandra, precis som man ska i ett parförhållande... och du... idrömmarnas värld så är alla personer du träffa igentligen olika sidor av dig själv!! Tänk på den du.. många kramar Ullis

2009-03-09 @ 11:06:02
Postat av: Maria

Krya på dig, du blir snart bättre, förresten så hörde jag fågel kvitter här om dagen. Nu kommer snart våren, så då får du riktiga vårkänslor ska du se.. Det kommer jag får. Då slutar din näsa att rinna med ska du se. Många kramar & pussar

2009-03-09 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0