KIZZFAN

Hej

Igår hade Katrin och Chrille med sig sin hundar hem till oss, Fredrik visste inte om nåt sen frågade jag honom igår kväll om han kände nåt men nä det hade han inte gjort. Så Summan av kardemumman tror jag faktiskt inte han är så allergisk längre han har nog vuxit till sig lite så att säga. Närå men han kanske inte är så allegisk längre. Ja på tal om vårt hundköp så vet jag att många inte vill att vi ska skaffa hund och det är klart ni får säga vad ni vill, jag blir absolut inte arg på någe vis. Jag vet att det är ett pass, det blir lortigt hemma han kommer att kissa inne nu i början och kanske bita på saker MEN jag det finns också positiva stunder med en hund, jag får en hobby skingra tankarna, jag konmer alltid ut på en promenad, det är bara positivt för barnen att ha ett djur. Ja vi ska träffa Nero och Dino en gång till tänkte vi.

Ja nog om vovvar, Ludde har blivit ett KIZZ-fan han sitter opch kollar på en en inspelad konsert på DVD och Ludde är Gene Simmons. Men igår sa han nå så härligt: Mamma jag vill inte vara han (Gene Simmons) får han är en onda, han lipar hela tiden. Men idag så vill han vara han igen nä'r vi berättade att han inte lipar utan han bara gör så med tungan för att han har så lång tunga så då blev han gla igen.

Nej nu måste jag fixa frukost åt kidsen sen göra mig själv och barnen iordning ska börja kl 9- 10.30 idag för jag ska med Cina til V-ås men bara som sällis.

Så ha det gott min bloggänglar tusen kramar Anna

Sexy Smileys

Kommentarer
Postat av: birgitta

Det är väl klart att Fredrik vuxit till sig ang.allergin och ev. hundköpet. Han fyller ju 30 i maj hahaha. Sköt om dig,älskar dig

2009-03-18 @ 08:11:11
Postat av: cina

du är go du.Man får göra som man vill.Skaffa hund om det känns bra. Tac för sälliset i dag Älskar dej

2009-03-18 @ 08:33:22
Postat av: marina

ja de är inte alltid en dans på rosor med en hund speciellt om man är ensmastående hundmamma som jag haha men de är värt de i slutändan, underbart sällskap o som du sa så pallrar man sig ut i ur o skur! Vad vill du ha för hundras då? kram Marina

2009-03-18 @ 11:04:32
Postat av: Frida

jag vill att ni ska skaffa hund, för då kan jag vara hundvakt ibland, JA värsta bra idén ANNA, så gör vi! fiiiiint. love youyouyouyou

2009-03-18 @ 11:12:35
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0