Stora tårar rullar på min kind!

Hej

Nu är kl 06.24 och Tuva har nyss åkte, hon vaknade 05.00 och var så spänd. Hon var jätteglad medan hennes kära mor är jätteledsen. Åh jag vet att det är fjantigt men jag vill bara ha henne hos mig hela tiden hon är ju min gullunge.Men jag har ju kvar min älskade plutt hemma och det är verkligen tur. Vi ska verkligen gosa och mysa vi tre i stället. Vi får ge honom  mycket uppmärksamhet och sysselsätta honom. Vi ska nog åka till simmis på Lördag. Han blev ledsen när inte han skulle få följa med farmor och farfar men det är han tur nästa gång.

Ja, nu får jag torka tårarna. Det är 4 timmar kvar innan jag ska till jobbet och det känns som en evighet, ska försöka somna om ett tag men vaknar väl lurven.

Ja nu ska jag sussa ett tag skriver mer sen, tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Jossan

inte ska du vara ledsen... jag är på jobbet, du kan väl ringa om du vill.. kraam

2009-03-05 @ 07:11:52
Postat av: Maria

Hoppas att du känner dig bättre....Skönt kanske att få komma till jobbet ett tag och tänka på ngt annat. Puss tänker på dig!!!!

2009-03-05 @ 11:16:25
Postat av: birgitta

Ibland gör det så ont när barnen är borta. En fördel är att man får längta och sånt kan vara bra.

Puss och kram.

2009-03-05 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0