Tråkigt, tråkigt, tråkigt!!!

God Morgon!

Fredrik känner av hunden, han säger att han känner att det är en hund i huset. Så det blir väl att köra tillbaka henne. Sen märks det att han inte ens vill ha henne. Han tittar knappt åt hennes håll så allt känns bara så himla tråkigt för jag tycker hon är hur go som helst. Hon pep lite inatt men så fort man klappade och lade handen på henne blev hon lugn. Jag var även ut med henne vid 4-snåret men hon kissade men hon drack lite vatten.

Ja nu ska jag göra iordning mig och barnen, Molly ligger på mattan och snusar och ser så söt ut. Jag har haft på koppel på henne men hon bara kliar sig och tycker det är allmänt jobbigt, lillskruttan!

Ha det gott mina bloggänglar tusen kramar AnnaAdult Smileys



Lilla Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0