Träning och endorfiner så härligt!

Gokväll!

Äntligen så har vi varit och tränat och det gick bra och nu j-ar så ska vi träna tre ggr/veckan. Ídag tränade vi ca 40 minuter inte så länge men jag kan å andra sidan bara träna underkroppen för ta överkroppen om några veckor när jag kan använda armen fullt ut. Sen ska vi sola också dock inte 3 ggr utan 4 ggr/ veckan, närå  men kanske nån gång då och då  fräsch ut. Ikväll när vi satt i bilen på väg hem från träningen så frågade jag Fredrik om killarna i  var avundsjuka när han klev in i duschen skämtåsido, men han hängde på och sa att alla försvann skrikades "jag tar inte upp tvålen" in i omklädningsrummet och drog på sig plåtkalligarna , ja ni självförtroendet är det inget fel på eller? Förresten ska jag bli träningsnarkoman istället för tankenarkoman men då sa min man, man ska nog inte vara narkoman av nåt och det ligger väl lite i det va?

Ja härom dagen när vi var på väg hem från Västerås så pratade dom på radion om kontakt annonser och då frågade Fredrik vad jag skulle skriva i en kontaktannons om jag var där jag är idag 32 år, 2 barn och nyskild vilket jag absolut inte vill vara men men, ja det fick mig att fundera vad jag skulle skriva så då kom jag på en bra kontaktannons som många skulle nappa på läs själva och avgör, låtsas nu att ni kvinnor är män och ni läste min annons, varning för starka ord...

"Jag är en rolig, snäll, omtänksam och positiv kvinna på 32 år med 2 underbara barn som tycker om att umgås med mina barn och med släkt och vänner, mysiga hemmakvällar och mycket sex. Jag vill gärna träffa dig, du roliga, omtänksamma, trygga, snygga välutrustade man som gillar en vältrimmad kåt kvinna att tillbringa din lediga tid med. "Japp sen är det väl bara att solla bort massa karlar tills man hittar den rätta eller?  Detta är ett skämt som ni förstår.

Jag har då turen att redan träffat MIster Right, (roliga,omtänksamma, trygga, snygga välutrustad man) japp min Fredrik så klart. Ja visst är jag väl rolig ibland. ;)

Nä här kommer min favvolåt, I just love it.



Ta hand om er mina bloggänglar tusen kramar AnnaSexy Smileys

Kommentarer
Postat av: birgitta

ojojojoj. ja vad ska man säga

2009-03-25 @ 08:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0