Tuva ska åka bort

Hej

Tuva ska åka till trångsviken i morgon med farmor och farfar och kusin Vera, dom åker imorgon bitti kl 6-6.30. Jag vill absolut inte det, jag kommer att sakna henne för mycket men hon kommer att ha kul det vet jag. Farmor Eva frågade imorse om hon fick följa med och vad ska man säga: NEJ. Nä det går inte för jag kan inte tänka på mig själv det har kretsat runt mig rätt mycket nu så jag går gärna bort från rampljuset en stund. Men jag älskar henne sååå himla mycket så jag vill bara ha henne hemma. Vi får ha en extra mysig helg med lillskrutten.

Jag har ont i min hals och känner mig lite febrig så där ont i skinnet liksom öm, ja ni vet hur det känns. Ja men det lättas upp av att jag ser på mitt favoritprogram förlossningsakuten oh ya I like it. Vi måste nog skaffa en till liten bäbis. Jag vill det, men inte nu.

Ja nu ska jag kolla vidare, ha det gott tusen kramar Anna

Adult Smileys

Kommentarer
Postat av: Frida

nehedu, jag har ju bloggat, men du vet att jag är en upptagen kvinna, så jag har ju inte alltid tid, haha. ja, gör det! Puss <3

2009-03-04 @ 22:41:09
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: katrin

Inte alltid kul när barnen åker men du har ju coolingen kvar där hemma!! Hoppas du inte blir sjuk nu oxå.. Sköt om dig vännen min!! Kramar!

2009-03-05 @ 08:00:16
Postat av: Anonym

jag känner likadant. Ibland saknar jag honom när han går till skolan å jag är ledig.Vad är det med oss????????? älskar dej du underbara människa

2009-03-05 @ 09:03:47
Postat av: Maria

Du får tänka på hennes "skidkarriär" skoja bara jag förstår att du tycker det är jobbigt, men försök och göra ngt roligt och ängna all tid till Lillskruten nu helgen, framför allt vila ARMEN!!!!Älskar dig kram!

2009-03-05 @ 11:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0