Tuvas kalas

Hej

Nu har Tuva haft sitt kalas och det gick fin, fint. Nu är Tuva hos farmor och farfar. Hon och Vera gick till farmor och farfar och har varit där några timmar nu så nu hoppas jag att hon kommer hem snart för nu längtar jag efter henne. Nu på eftermiddan så ringde jag till uppfödaren och sa att vi inte kan ha kvar valpen så imorgon vid 11 ska vi åka tillbaka med henne så det känns jättetråkigt men Fredrik har det jobbigt med andningen så imorgonkväll efter min Mor och far, fam Bragesjö och fam Backström har varit här ovh grattat Tuva ska jag städa ordentligt så vi får bort hundlukt och det som Fredrik blir dålig av så han kan andas ordentligt igen. Nu känns det bara som om jag vill skjutsa dit henne på en gång så jag kan slappna av gällande min älsklings andning.

Nu har det blivit lite jobbigt, jag är lite orolig men det går ändå väldigt bra och dom säger att ångesten blir mindre stark så att säga för varje gång man får en svacka och att den inte är lika ihållande och just för tillfället känns det rätt ok och jag kan hantera den bra hoppas bara att det slutar, att det bara blir idag och sen inge mer. Men massor av tankar har jag och det är såå himla jobbigt men jag har inte varit och pratat med min terapeut på över 2 veckor så nu skulle det vara skönt att prata med nån. Ja livet är tufft och man ska väl känna att man lever eller hur?! "Life's a bitch and then you die"? Nä det är väl inget som jag tycker igentligen. Även om livet är jobbigt iblandJa ikväll blir det pizza och mys och Wild Kids, Robinsson och 27 Dresses. Och i bingen blir det nån mysig barnfilm och goss med mina underbara barn. Avundsjuka?

Imorgon så åker min Mor och Far, Fam Bragesjö och Fam Backström till Thailand och jag önskar er alla en jätte härlig semester och att ni tar hand om varandra och är försiktiga. Jag önskar jag kunde följt med er och haft en underbar semester men ibland blir det inte som man tänkt sig men sänd en tanke till mig när ni ligger på stranden och skänk mig lite av solens gottgörande värmade strålar för det behöver jag. ni kommer att få så otroligt härligt så ta vara på det. Jag sitter bara och gråter just nu, ni vet hur det är när tårarna bara rinner man vill liksom bara gråta av sig och få bort all oro eller ibland är det inte oro heller utan bara att det är så skönt att gråta för att allt bara blev så tråkigt att vi inte kan följa med. Jag älskar er alla så mycket, tusen pussar och kramar från er älskade lilla dotter och lillasyster Anna. 

Kussarna Vera och Alma
 
Systrarna Amelie och Malou


Värsta gänget


Kussarna Elliot och Tuva


Lillbrosan Ludde


Ta hand om er mina bloggänglar tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ring om du vill prata!Många kramar!

2009-03-22 @ 13:06:25
Postat av: Lillemor

Va kul att du kikade in hos mig :D Hehe nä men ellerhur, åldern har ju ingen skillnad. Ja men visst kan du det, Bolaget nästa då. :) jadu bullar och te, nu vad det ju så här att jag hade ju inte det teet som du tyckte om, men jag har ju bullarna. Men Frida har ju ditt te, så då bjuder hon på te så bjuder jag på bullar. :)Låter inte det bra? :) Ha det bra, Kram Lillemor.

2009-03-22 @ 14:18:15
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: marina

Okej de va ju inte kul att hon måste åka hem ju:(

javisst kan jag följa med nån gång vore trevligt ju! pussis

2009-03-22 @ 17:41:45
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0