Underbara Onsdag!

Hej

Ikväll är det mina favvoserier, japp förlossningsklinken. Ja nu har vi varit hos fam Grahn och Fredrik umgicks med vovvarna utan att känna nåt, han tom drog händerna i ansiktet efter åt men då kände han lite kliande men det är så inte så farligt eller hur? Ja idag är det dagen som beslutet ska tas, hund eller icke hund och då är det slutgiltigt. Hoppas, hoppas, hoppas.

Idag var jag med Cina till v-ås där köpte jag faktiskt present till Tuva, pysselsaker. En present från Fam Vennsten det var tuschpennor med flera uddar som man kunde rita coola saker. Sen av oss så får hon projektor som man kan rita av olika figurer, ja det verkade jättekul.

Ja nu så har vi skrivit inbjudningskort till Tuvas kalas som ska vara på Lördag men det blir bara kussarna och några till kompisar. Dagiskompisarna ska Tuva ha kalas för på dagis, farmor och Tuva ska baka bullar och jag köper kakor och saft som hon få ta med till dagis. Jag vill inte ha 22 barn här hemma+ en del föräldrar, nä just nu känns det skönt att ha det lugnt. Så nu ska här inhandlas korv m bröd och sen glass som hon ska bjuda på.

Nu är det läggdags för Tuva så jag ska läsa saga så ta hand om er mina bloggänglar

Tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja, den idén kör vi på :) men vi kanske kan träffas imorn? för jag är ledig, ring om du har tid och lust. Puss love yooooou

2009-03-18 @ 21:41:33
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0