Kulig födelsedag

Go Kväll

Nu har alla gått och vi har ätit, duschat och lagt barnen så nu sitter jag framför min kära blogg. Dagen har varit jättebra, jag bjöd mina jobbarkompisar på tårta. Väl hemma kom Fam Friman och Fam Grahn och fikade och jag fick present och blommor av dom, ja sen fortsatte främmandet att strömma in med mor och far, mina systrar m. familjer och avslutades av mina svärföräldrar.

Ja fick många fina presenter som jag tagit kort på

En duk och en tupp av Fredriks Mormor och Morfar


Ett halsband av Fam Bragesjö det var en kombinerad födelsedags- och tillfriskningspresent


Ett armband och ett par örhängen av mor och far


En påskkärring av fam friman


2 dukar och en liten kanna av  Svärpärona


Två stressstenar av min jobbarkompis Malin ska lugna mig när jag blir orolig


Sen alla vackra, underbara blommor jag fått av Fam Vennsten, Fam Backström, Fam Grahn och Fam Friman och sen dom fem röd/rosa rosorna av min man.


Tack alla för en fin födelsedag

Sov gott mina bloggänglar tusen kramar Anna Adult Smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0