Kläder, kläder, kläder!

Hej

Åh det är så kul att ni kommenterar, lite extra kul att Fridas kompisar kommenterar det är superkul att du Lillemor läser min blogg och att du verkar tycka den är bra. Då måste det stämma att jag bara är runt 20 då? Ja jag vet ju att mina systrar är trogna läsare och Fritte, Niclas, Katrin och Mimmi. Men sen vet jag inte vilka ni andra är.

Nu har mina godingar Flynt och Mungo stuckit till daggis, men det är då ett meck att få dom att klä på sig. Jag brukar lägga fram kläder till barnen på kvällarna som dom ska ha på sig dagen efter men nu har dom börjat strejka, dom vill nästan aldrig ha på sig kläderna jag lägger fram, Ludde vill tex bara ha mjukisbyxor och långärmat, jeans och kort ärmat är totalt omöjligt att få på han. Tuva däremot ska bara ha jeans och kortärmad tröja helst allt i svart så nu ska hon få vara med och handla kläder nästa gång för hon gillar inte dom kläder jag köpte sist eller ja visst tycker hon om dom men inte speciellt mycket men hon använder dom i fall hennes favvokläder är lortiga. Men det är då en strid varje morgon.

Jaha nu är det dax att åka till jobbet så ha det gott tusen kramar Anna

Adult Smileys

Kommentarer
Postat av: Frida

jag ska till lägenheten nu, går därifrån runt 15, men vi hörs älskling! Puss

2009-03-13 @ 11:06:15
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Bruce Wayne

Bruce läser ibland. Batman aldrig.

2009-03-13 @ 11:39:58
Postat av: birgitta

det kommer att bli svårare, valet av kläder alltså. Tänk när hon börjar skolan och blir tonåring.Vilken tid ni har framför er! hahaha <3

2009-03-13 @ 11:46:00
Postat av: cina

ja du vad kan man säga . Men visst är det kul med egne viljor.Älskar dej du underbara människa.Tack för att du finns.

2009-03-13 @ 12:08:43
Postat av: Marina

marrebus är också en trogen läsare..pussis

2009-03-13 @ 12:45:27
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: Lotta Potta Negerråtta

Jag läser din blogg också Anna. Måste säga att du är så rolig och jag förstår att Fredrik älskar dig. Det är inte du som har dragit vinstlotten genom att ha träffat honom, utan tvärtom. Barnen era är ju bara för mysiga. Ludde är en favorit påminner om min lille Calle.



Ta hand om dig och din familj. Krya på dig.



Massor av kramar från Lotta (syster Marias vän)

2009-03-13 @ 16:01:26
Postat av: Lillemor

Lite kul att läsa sitt namn i en annans blogg. :) nu kände jag mig lite speciel. hehe, din blogg is the shit iallfall! :)

2009-03-14 @ 15:15:24
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0