Dyra skidor!!!

Hej

Åhh jag blir så upprörd för i början av Februari så köpte vi skidor till Tuva för 2000 kr rätt dyrt om jag får säga. Sen var vi i Säfsen och åkte över en weekend sen då ja då går jag och bryter armen smarthuvu. Vi som tänkte åka till Romme på lördagen efter armbrottet men det vart ju inge. Så nu vill jag att Fredrik och Tuva åker till Romme själva så hon får utnyttja sina nya skidor för man vet ju inte om hon kan ha skidorna nästa år och då blir det ganska dyrt med tanke på att hon bara har använt dom 1 gång för en summa av 2000 kr eller hur? Ja ja det löser sig.

Härom dan frågade min syster Birgitta hur det är med mitt miljötänk, hmm tänkte jag det är jättebra för jag källsorterar jättebra. Men hon syftade på mitt förslag att hjälpa våren lite, hon tyckte det inte var särskilt bra tänkt för miljön. Visst det har hon rätt i men att elda är inte så farligt ur miljösynpunkt. men ok vi väntar väl på den då för den verkar vara på väg nu för man kan höra takdropp och faktiskt lite fågelkvitter åhh så härligt. Nu fattas bara solen.

Min dotter är så rolig, hon är i nån sorts trots ålder hon säger emot oss rätt mycket och ska bestämma vad hon ska ha för kläder, idag gick hon in i tvättstugan och leta fram en skitig tröja som hon absolut skulle ha på sig och när man säger nej så blir det ett ramaskri och det är så jobbigt. Hon som alltid varit lugn och foglig har blivit lite uppkäftig och när man pratar med henne så håller hon för öronen, hallå var är min lilla ängla flicka? Ja ja nu är hon väldigt snäll och go och rar ändå men hon har förändrats sen hon var mindre men det ska ju vara så. Hon blir nog en foglig tonåring lik mor sin. Förresten så klär hon på sig, borsta tänderna, tvättar sig själv nu så ett moment mindre för mig på mornarna.

Här är hon min älskade dotter klar för dagis

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken liten skönhet hon är, precis som sin moster......ha ha ha

2009-03-04 @ 09:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0