Snygg som få!!!

Hej

I går var jag och Ludwig och fikade hos Katrin och Chrille. Ludwig och Simon lekte och hade det jättekul. Sen gav vi oss ut på en tur med deras bil och åkte runt Klackberg och Flängan, har aldrig åkt på dessa vägar så det var kul att se lite nytt runt omkring Norberg. Idag är det Let´s Dance och så är det Barda och Amigo alltså vår myskväll. Jag har även helghandlat så det är så skönt att ha allt gjort så idag kan vi ta det lugnt.

Jag skulle vilja klippa av mig lite nu känns det som jag har så där halvlångt tråkhår så jag ska beställa tid hos Mimmi. Men hon jobbar inte förrän Torsdag nästa vecka så det är lite tråkigt men men. Sen vill jag tona det plus gå och sola så jag blir en ny fräsch brud va sägs om det? Jag behöver lite ljus i detta gråa vädret.

Som alla kanske märkt är jag en tofstjej alltså gillar att ha håret i en tofs och senast igår så skrev jag att jag inte kunde sätta upp en tofs i håret men hahahahah idag har jag lyckats. Fast det gjorde ju rätt ont men det måste övas med armen. Så nu kan jag sätta upp håret och det är såå skönt.

Nä nu är jag så snygg så jag måste åka till mitt kära jobb. Ha de gott, kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0