Min kära lilla ponny

Hej

Idag var jag och jobbade och det gick finfint efter jobbet åkte jag till min terapeut sen vidare till dagis och hämtade barnen. Jag kom lite sent till dagis så det var precis dax för mellis på dagis så Ludde blev lite arg för han inte fick äta nån mellis så jag lovade glass när vi kom hem och då gick det mycket bättre. Det har blivit så skönt för Ludwig tycker det är så kul på dagis nu, han och Erik är såna bundisar.

Snart ska vi äta memma m. grädde och socker ja man kanske är lite halvfinsk. det är familjen Friman som lärt oss äta denna finska delikatess, kanske har nämnt det tidigare. Gott är det då iallafall. Jag sa ju att jag skulle ha en spakväll men den blir återigen blev den inställd för jag orkar inte med armen det gör så sablarns ont så jag får ta min efterlängtade spakväll när armen är läkt. Annars kan ni alla skramla lite så jag kan få gå på riktig spa , haha vilken idé jag kom på. Nä nog talat om min förbenade men efterlängtade spakväll nu över till vädret.

Ett molntäcke rör sig västerut från klippigabergen, eller närå nu trodde ni att jag blivit galen på riktigt när jag ska börja referera väder på min blogg, nä det räcker med faktan jag sprider från alla naturprogram jag ser på, visst?
Ni lär er en hel del och det kan ni tacka mig för sen när ni står i Jeopardystudion och får en fråga om blåvalen och det blir klirr i kassan pga mig, den superintelligenta supersmarta järnhjärnan Anna. Skänk då en tanke till mig den galne bloggaren, eller så kan ni skänka pengarna det är bättre.

Nä nu ska jag ta mig in i duschen, Fredrik ska få skrubba ryggen ååå så skönt. Förresten så ringde jag till fritidsresor idag och fick ett pris på en resa till Spanien, alcudia och all inclusive 31191 kr japp det drabbar ingen fattig eller hur, ja ja nu får vi väl se hur vi ska göra. Det blir bra bara vi bestämt oss. Ähh jag ville bara göra er lite avundsjuka. Hi hi.

Nä nu är det dax för duschen, hingsten står och väntar. "Italian Stallion" som han helst föredrar att bli kallad, ja ja lillskrutten, han är väl för go "min kära lilla ponny" ;
Ha det gott många kramar Anna  Sexy Smileys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0