Skidentusiasterna

Hej

Nu sitter familjen åter igen på plats framför tv och väntar på Melodifestivalen. Skidentusiasterna hade det superkul, Romme är helt suveränt så nästa år ska vi åka många gånger dit, det tar bara en timme upp så det är perfekt för en dagstur.

Dagen började med att jag skjutsade Fredrik och Tuva till fam Grahn den åkte jag hem och gjorde mig snygg. Sen åkte jag upp till Lisa och Ronny där jag mötte upp Terre sen var vi hos Lisa och Ronny i 3 h säkert vi hade det så trevligt, vi har inte träffats på kanske 4-5 månader. Lisa och ronny ska ju ha en bäbbe så hon var så rund och fin om magen, kan inte säga annat än att jag är avis.

Efter det så åkte jag till Avesta och handla plastbackar och sen åkte jag hem till fam Grahn och väntade på mina älsklingar sen hade jag tänkt åka hem men Chrille och Fredrik skulle ha en liten afterskiså det vart 3 öl var och hemfärden sköts upp med 1 h. Men det var trevligt. 

Fredrik och Chrille ska även åka på vildmarksmässa i Stockholm imorgon dom verkar ha blivit bästa vänninor. Katrin och jag stannar hemma, Katrin ska jobba och jag ska städa hela huset och ta hand om barn, Simon kommer hit imorgon bitti och ska vara här till Katrin slutar kl 12.30 sen ska jag bjuda på en sprakande middag eller ja Sparre och Körresås.

Ja nu är det dax för melodifestivalen.

Matdags för Simon, Chrille och Tuva+ fotografen Fredrik


Tuva och Simon


Här är lilla Ludde
 
Ha det gott tusen kramar Anna Sexy Smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0