Hoppfull =)

Hej

Snart ska jag skjutsa Fredrik och Tuva till Chrille och Simpa. Det ska bli så kul att hon ska få åka lite mer slalom.

Igår ökade antalet besökare till 26 så det blir bara bättre och bättre, vet bara inte var ni hïttar min blogg men kul är det.

Förresten så har jag inte gett upp kampen om en hund, nu provar jag Malin metod ja ni vet vad den innebär. Jag får väl hoppas att det funkar. =) Jag kollar hela tiden på blocket efter en lämplig hund. Jag vet att många av er absolut inte vill att vio ska skaffa hund men det är väl tur att ni slipper at hand om den. Det gör jag och mina barn. Jag vet att jag är en impulsiv människa och gärna gör saker förhastat som ex. vår kära kanin, det kan jag hålla med om att det var ett förhastat köp men nu måste vi hitta rätt hund och den finns inte nånstans ännu så vi kommer ha ett tag på oss att fundera ordentligt så då blir det inget förhastat. Nä nu måste jag sluta, dom är färdiga där uppe så nu ska jag göra mig färdig.

Ha det gott tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Maria

Joho, jag var vaken igår och såg på Samantha ända till slutet. Jag tycker hon är så fin i håret tycker inte du? Jag tycker att man ska inte bry sig om så mycket vad andra säger man vet oftas bäst själv vad som är bra för en och ens familj. Vill ni skaffa hund så gör ni det....Oavsett vad andra tycker. Det finns alltid någon i livet som vill tycka och tänka åt en. Jag tycker vi skaffar en "häst" i hop i stället....Hi hi hi eller vad säger du?? Hu har det inte låtit då??? Ha ha vad är då en liten krabat som är 50cm hög. Hoppas att du får en bra dag. Nu ska jag kolla på H&M wedsida och bställa kläder...........Puss & kram

2009-03-14 @ 09:49:32
Postat av: cina

Så klart ni ska skaffa hund (om han är fin)

nej nu ska förtsätta mitt jobb mä å knacka kakel

Love you all Puss

2009-03-14 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0