Saknar att städa

Hej

Imorgon ska jag äntligen jobba, å det ska bli kul. Just nu har vi ätit kvällsmat, tonfisksallad och vitlöksbröd.
Snart ska vi bada barnen eller ja Fredrik får lova att duscha dom får min onda arm. Jag tänkte ringa till doktorn imorgon så jag kan få röntga armen igen för det har blivit värre nu. Jag var ju som sagt och shoppade igår och det blev värre då illa, illa. Jag vill veta så att allt ligger som det ska för det gör så förbaskat ont i armleden men jag fattar inte varför. Så nu ska jag ta det lugnt och slappa framför tv ahh vad skönt. Närå jag måste hjälpa till.

Åh vad jag vill städa jag vill vara bra i handen så jag kan städa och dona. jag vill vårstäda och putsa fönster, tvätta skura golv, damma ja allt vill jag göra nu men det går inte alls bra så jag blir så frustrerad. åh giv mig kraft.

Här kommer en jättefin låt som Tim Mc Graw har gjort, han är såå himla bra och han har blivit min nya idol.

 

Ikväll ska vi titta på en film som vi hyrt "Jiddra inte med Zohan" det är med Adam Sandler och han är rätt bra faktiskt.

Ha det gott, tusen kramar Anna   Smileys

Kommentarer
Postat av: Frida

lilla älsklingen.. jag har såklart temuggar åt dig, och jag ska inhandla grönt te, enbart för din skull, så du kan komma hem till mig och fika :) PUSS!

2009-03-01 @ 20:29:48
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Anna. Hoppas du hade det bra på jobbet. Låten är ju lite passade och visst stämmer det att det som inte dödar oss gör oss starkare. Carry on ! Kram

2009-03-02 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0