Utlandssemester!

Hej

Nu ska vi bestämma oss var vi ska åka på semester  i sommar troligtvis blir det Spanien men vi har tittat på hotell på Alcudia men det verkar rätt fullt, men det är för att vi vill ha "All inclusive" och det har inte alla hotell så vi får söka vidare.
Japp nu har vi hittat fler hotell som är intressanta, så snart ska vi nog boka så kul.

Det gick bra på jobbet idag, det var skönt att vara tillbaka och en glädjande nyhet var att jag ska få en bättre plats för en annan kollega ska snart gå i pension så jag kommer få en bra plats så skönt det kändes. Så tillsvidare har jag min sunkplats. Nä ikväll så har jag inte så mycket att skriva för vi måste kolla på resor. Just nu mumsar jag cashewnötter och det är gott. Sen ska vi mysa lite framför Tv:n

Ha det gott, Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny Svensson

Jag är glad att du hade en bra dag på jobbet! Hoppas vi ses snart!

Kram Jenny

2009-03-03 @ 08:56:03
Postat av: Maria

Du skulle kolla på detta som jag hittade på i Alcudia, du som så mycket för SPA-det var ju ett SPA-hotell kram

2009-03-04 @ 09:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0