Vår Lånehund Molly

Hej

Idag har jag och Frida varit och hämtat vår lånevalp Molly i Arboga. Ägaren gick med på att låna ut henne för att vi ska få prova om det funkar för Fredrik, det är kanon. Jag hade tänkt mig en hane men blev en tik istället, den som jag ville ha  var väldigt skygg och kom inte fram utan backade istället men lilla Molly kom fram på en gång så då efter många om och men så valde jag Molly.
Hon var jättelugn i bilen hem och väl hemma så har hon varit jättelugn och hon har kissat ute och har blivit mer framåt nu ligger hon här nere på mattan och snusar. Ja så nu återstår bara att se om Fredrik tål vovsingen.

Här kommer några bilder på Molly




Visst är hon väl bedårande?! Lilla korven.

Ha det gott mina bloggänglar tusen kramar Anna Smiley Face

Kommentarer
Postat av: birgitta

vilken sötnos. puss puss och sov gott.

2009-03-19 @ 22:07:39
Postat av: Lillemor

Fyy fan va söt hon va :)

2009-03-19 @ 23:17:00
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Nicke

Vilken liten goding :) ser fram emot lite tid med henne ;) puss

2009-03-20 @ 00:14:12
Postat av: marina

Sicken sötis

2009-03-20 @ 11:49:10
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja hon var verkligen jätte söt....jag kommer i em och tittar på henne. kram

2009-03-20 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0