Work Work

Hej

Idag ska jag till jobbet och förkylningen var kort men intensiv och armen är så mycket bättre så det blir bättre och bättre dag för dag. Ja jag måste berätta att igår satt jag och kollade på hundar och hittade en allergifrihund som var jättesöt så nu håller jag på att övertalar Fredrik om att vi ska skaffa hund, ja vi får se. barnen skulle iallafall bli överlyckliga och jag med förstå att ha en hund som inte lossar hår, ahh det måste vara den perfekta hunden även fast jag har slutat vara så pedantiskt tror/försöker iallafall. Ja vi får se kul skulle det vara iallafall. Det är lite hopplöst för jag har måhända världens bästa make men han är ju allrgisk för allt, häst, hund och katt plus pollen,björk gråbo ja you name it. Så det är tur att det finns allergifria hundar. Man kan ju prova iallafall, ja vi får se.

Jag sitter och tjatar på Tuva att hon ska äta upp smörgåsen så nu svarade hon mig: Jag är ju ingen frukosttjejdet vet du. Ja ja visst hon gillar faktiskt inte frukost så mycket hon är mer en middagtjej.  men nu ska jag l'ägga fram kläder åt dom så dom kan klä på sig för dom har blivit så duktiga på det sen jag bröt armen så det är så skönt och bra.

Jaha ta hand om er tusen kramar Anna  Sexy Smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0