Yrkesval

Go förmiddag gott folk!

Inget skrivade igår och det är därför att vi åkte till Avesta simhall kl 9.30 och var där till 14 sen fick vi främmande av Katrin och Simon, dom gratulerade Tuva i efterskott. Ja sen bjöd vi dom på middag så jag ock Kaytrin åkte hem till Norberg och hämtade vovvarna, sen när vi kom tillbaka så hämtade vi Tufsan hos Amelie och Malou och åkte hem och åt currykyckling gryta efter recept från min arbetskollega Malin, supergott. Sen vid en 20.30 åkte dom hem och vi släckte ner 1 timme och hade endast TV på för att hjälpa vår värld. Tänk så lite man behövde göra och ändå var det många som inte brydde sig, dåligt, dåligt vad tänker folk på, tar vår sköra jord sååå förgivet. Skärpning!!! 

Nu har thailandsresenärerna varit där i 1 vecka, one to go. Dom verkar då ha det så härligt och ljuvligt och det är väl så härligt men vi har vårat kvar 1 vecka i varma Mallorca. Skönt skönt.

Min kära syster Birgitta påminde mig igår att jag måste bestämma mig om vad jag ska bli när jag blir stor och jag kan ärligt säga att jag har glömt bort det men det står mellan poet, författare, fotograf eller som sagt det senaste VD hmm vad lutar det åt? Vet faktiskt inte riktigt än. Poet verkar lite bohemiskt kan jag tycka, författare, ja då blir det mycket kärleksromaner för nån kriminaldeckare törs jag inte vara och kärleksromaner är kanske inte det som ligger på topp. Ja sen fotograf gu så roligt MEN åka och ta kort här omkring på fögglar och dylikt är inget för mig och att åka till Afrika nja jag är livrädd för alla djuren där, fatta om man skulle bli sittandes på ett biltak mitt ute på savannen i stekande sol med en så där 100 lejon runt bilen, vet inte men det lockar inte så mycket. Japp då var det bara VD kvar och det kan jag säga har jag inte ens tid med pga min blogg för hellre vill ni väl att jag bloggar istället för att tjäna massor av pengar så jag kan köpa massor av dyra presenter åt er alla nära och kära, nä jag behåller nog mitt kära jobb på Customer Service.

Nu skjutar Fredrik Ludde till Erik och Tuva ska vara hos Farmor och farfar sen efter lunch så ska hon leka med Amanda.
Så nu ska jag och Fredrik åka och träna och sola, få lite egentid så att säga, härligt? 

Ta hand om er mina kära bloggänglar tusen kramar  Sexy Smileys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0