Den kärleken, den kärleken!!!

Hej

Detta inlägg vill jag skriva till min älskade systerdotter Frida

Hej Hjärtat

Nu ska jag vara väldigt grym mot dig, men jag tror att det är dax att släppa taget, jag vet att det gör ont varje gång du ser honom och varje gång du pratar med honom. Men vet du det onda går över bara du tillåter nån annan in i ditt liv ooch nu menar jag inte alla roliga, töntiga förslag jag och Fredrik jävlats med dig om, nä jag vill bara att du ska må bra eller bättre för bra mår du det syns men det är nåt i ditt hjärta som inte är läkt och jag vill så gärna att du ska glömma honom. Han förtjänar inte dig, ja visst man brukar säga så men jag menar verkligen det, han förtjänar inte dig han är SKIT. Försök åtminstone att ta bort honom ur ditt hjärta, jag kan väl flytta in ett tag om du vill alltså i ditt hjärta! Jag vet att jag har ett litete hörn där men jag kan ta över hela, vad säger du? Nä min älskade gullunge vi ska ta vår spakväll och äta gott och mysa med nån rolig tjejfilm och sen ha det superkul eller hur?

Ta hand om dig tusen pussar och kramar Moster Anna

 Skickar en cupido som skickar nya kärlekspilar in i ditt hjärta!!!







Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar dig! och ja, vår spakväll måste ske snart! pussis

2009-05-03 @ 13:45:58
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0