En himla trevlig dag

Hej

Ni sitter jag med Molly under tröjan, marsvin tycks älska att krypa under tröjor och gosa in sig, Tufsan har vi döpt om till Doris vad tycker ni? Ja Doris hon kryper ända runt på Tuvas rygg och vill gosa där åhh deras små klor är så vassa så det kittlar så mycket men det gör inge för dom är sååå söta och sen pratar dom mycket, speciellt Molly.

I Torsdag, sista April så bjöd vi farmor Eva på Tacos sen åkte jag, Tuva, Ludde och farmor ner till sveasalongen och tiitade på Bolt,det var ju gratis bio så då passade vi på, det är kul när något sånt anordnas och att vi småbarnsföräldrar ställer upp tillbaka och går på sådant som ordnas, ja så vi såg filmen sen gick vi med i fackeltåget och jag var med och tände brasan, japp jag hade ingen aning att vi skulle tända brasan och att det var så mycket folk där, tänkte nog inte alls utan tog bara facklan vid sveasalongen och gick med, barnen tyckte det var kul och dom var nöjda så då är allt bra. En engagerad mor eller hur?!

Igår var jag, Tuva, Ludde och Eva till V-ås och gick på Vallby m. Jenny och flickorna sen bjöd svärmor på stenugnsbakad pizza och efter vi hade fyllt våra tomma magar så åkte vi till Busborgen och där lekte barnen i 2 timmar. Sen for vi till Ica Maxi och inhandlade kvällens middag som även denna gång bjöds av farmor/svärmor. Sen stack vi hem till Jenny och barnen hoppade studsmatta och cyklade medans vi satt på verandan och njöt av den varma vårsolen. Sen gjorder Jenny iordning en superb middag med grillad kyckling och massa goa tillbehör. Så efter middagen så satt vi och umgicks lite sen vid 20.30 stack vi hem och somnade ca 22 så det var en lång rolig dag.

Nu ska jag ut och hänga tvätt och sen ska jag ta tag i krattningen (ni har fortfarande chansen att komma), sen ska barnen på kalas hos Elle och jag tänkte hälsa på Ullis och Stefan i deras stuga ute i Darsbo, det ska bli trevligt om Ullis kan ringa tillbaks nångång, hmm jag väntar märta pärta. nä här kommer lite kort sen igår.






Ja som ni ser så var dagen lyckad och solig!!!

Ja som ni ser var jag som en galen japan m. kameran

Ha det gott tusen kramar Anna  Sprider lite änglastoft på er mina kära bloggisar 







Kommentarer
Postat av: Jenny Svensson

Tack själv Anna för en jätterolig dag. Vi ses imorgon!

2009-05-02 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0