Fotbollsdax

Hej

Nu sitter jag nerslagen i stolen ute på altan, och har precis tagit ett äpple och ska in på min goda kopp te. Tuva ska börja på fotbollsskola idag kl 17 och hon har längtat. I måndags var hon och farmor och köpte fotbollsskor och sen fick hon ett pannband, så nu är hon redo för fotbollsträning.

Igår var Tuva som jag skrev tidigare till Vallby sen åkte hon, Ludde, Hugo, Elliot, Frida och Tom på Cirkus Brazil Jack. Tack kära Frida för att du ville gå med dom. Jag själv var verkloigen inte sugen att gå så då ringde jag in nanny Frida och hon sa med glädje att hon gärna ville gå med dom, det började kl 19 och det slutade ca 21 så dom var helt slut när dom kom hem.

Just nu sitter dom ute och gungar på repstegen och hänggungan under altan men det tjivas rätt mycket.
Men det är väl helt normal syskonkärlek eller hur?

Ja jag kom bara på allt skit som hänt, ja ni vet skitångesten, jag vill helst av allt glömma den men ibland kommer tankarna tillbaka på hur jag hade det då, och det känns som om man lever lite i en anna värld, hmm konstigt! Ja ni kanske kan tycka, nu kan hon väl sluta att tjata med det, det var ju inte precis som om hon dog, nä jag lever i alla högsta men då kändes det som jag skulle dö och jag vet att ni som läser detta och också lidit av ångest vet hur det är.
Då levde jag instängd i ångesten men nu lever jag mitt vanliga härliga liv så därför skriver jag inte så mycket om den, bläää vill bara radera detta fast det kom något gott ur det. Jag cancellerar (annulerar) ordrar flera gånger dagligen så kan man inte cancellera detta. Jag kan dessvärre känna en del krav på mig när det gäller jobbet  fortfarande jag trivs med arbetsuppgifterna och mina kompisar men jag skulle vilja jobba mer på att säga STOPP detta gillar inte jag, tala inte bakom min rygg kom till mig och ta det enskilt. Vi är ett gäng tjejer som alla är olka underbara individer och många är långa och är många korta, nääärå skoj men många är starka individer och nån är lite svagare jag tillhör nog den sistnämda tyvärr. Alla är snälla och goa men om det blir någe tjafs så tar jag väldigt illa upp och det är det jag måste jobba på, släpp och gå vidare. Nä då kan jag älta det väldigt länge i stället. Jag vill vara mer rakryggad och säga vad jag tycker och det ska jag börja med nu, så håll i hatten tjejer för nu kommer jag blåsa ur mig allt, hahaha närrå igen jag skämta med er Aprillo. Jag gillar er starkt och det tror jag ni vet. 

Nä, nu ska jag göra lite nytta så kram på er alla mina bloggisar.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0