Lite sjuuuuk

Hej

Idag är jag hemma från jobbet, det var jobbig dag igår så nu vill jag vila idag och bara göra det jag själv vill, alltså tvätta, städa, stryka, skura golv närå inte det inte sitter och kollar på mina små älsklingar som cyklar utanför. Det är underbart atta sitta och titta på dom, Ludde cyklar som en galning han har blivit så duktig.

Ja Tuva är duktig på nåt annat nämligen att lorta ner sina vita jeans, helt gräsliga eller  gräsiga ja kolla in


Är det nu man kan ringa Via direkt eller Ariel kundsupport?  Ja undrar hur jag ska få dessa rena.

Imorgon är det helgdag och på Fredag ska jag jobba 7.30- 13 eller 14 ja Karin kommer in så sent det bara går sålänge det är lugnt in mailboxen så är det ingen fara att sitta själv och i dessa tider så kommer det nog vara ganska lugnt. Alla mina andra arbetskamrater är lediga och har det lugnt och skönt och det förtjänar dom, de små liven. Karin ska jobba till 18 så det är ju skönt för henne om hon kan komma senare.

Ha det så gott kramar Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0