Luddes födelsedag

Hej

Ja igår fyllde Ludde Lurv 4 år och jag var ledig från jobbet och donade inför kalaset. Så kl 14 kom dom första gästerna som var mer än välkomna, Ludde hade gått och väntat från 6.30 när han vaknade. Tuva och jag väckte honom med sång och presenter. Jag sen fortsatte dagen med roligheter och så presenter till vår lilla buse. Han var jättenöjd av alla presenter så TACK alla för alla presenter han fick och att ni kom och firade hans 4-årsdag.

Idag så har vi städat garaget medans barnen var m. farmor på barnens dag på hembygdsgården så nu är det jätterent och fint här. Sen pantade vi 4 sopsäckar m ölburkar sååå kul det var stod där ca 7 timmar eller iallafall 20 min. men det blev bra timpenning sammanlagt 364 kr. De ni!

I morgon kommer hans kusiner och kompisar på barnkalas och då blir det fart och fläkt ska ni veta. Vi ska duka här ute på altan sen ska dom få lite korv med bröd och glass och kakor och saft, det blir fint det för deras maggar. ja skriver mer imorgon om det.

Nä nu ska vi göra i ordning deras godispåsar till imorgon samtidigt som vi nyss tittade på Marlena Ernman eller hur hon nu stavar sitt namn. Ja ja hur som helst  så sjunger hon jättebra, Låten har liksom växt med tiden eller vad säger ni?
Nä nu måste jag hjälpa till här m godiset.

Här kommer lite roliga födelsedagskort

Här är vårat älskade nyvakna födelsedagsbarn THUNDER








Fina kort va? Och så klart underbart fina barn

Sov gott många pussar Anna  







Kommentarer
Postat av: frida

anna, kortet på mig är hemskt, men det gör inget. jag har bajstråkigt och jag saknar dig!

2009-05-18 @ 14:22:26
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0