Luddes kalas

Hej

Igår hade vi kalas för Ludde och hans vänner, det bjöds på Korv m. bröd, glass och kakor och saft. Efter korven så åkte dom barnen som ville fyrhjuling och det var en succé. Sen var det fri lek en stund följt av glass och kakor sen fick det hitta sin godispåse sen lekte dom ett tag till sen var det hemgång för alla barnen. Elle stannade en stund till och Amelie och malou likaså. Ja det var en lyckad dag för vår lilla korv

Imorgon kommer våra sängar och dom passar inte riktigt in i sängramen men vi har löst problemet, vi ska måla om huvudgaveln i vit och ta bort ramen och fotgaveln så vi har köpt sängben istället så jag tror det blir superfint, ett mycket billigare alternativ men förstås mer tidskrävande men vi har all tid i världen. Kommer med kort senare.

Ja ikväll är det tvättkväll här hemma så vi kommer ha ett späckat schema här hemma i veckan så det inte ska bli stressigt på Lördag inför sammandrabbning, Vilket lag kommer att vinna? Är det Lag Europa eller blir det lag Asien? Spänningen stiger. I kul kväll kommer det garanterat att bli med dessa roliga människor.

Idag har jag varit lite orolig men det är hanterbart och jag vet att jag klarar det, men å andra sidan så vem blir inte nere vid sånt här ruskigt kallt väder men det var väl underbart igår vill bara ha mer sånt.

Idag så ringde Cornelia, Tuvas dagiskompis och ville leka så jag körde dit henne och Ludde körde jag till Elle. Sen vid 18-tiden så kom Cornelias mamma m både Tuva och Ludde, hemkörning det är inte alla föräldrar som har, värsta lyxen. Helena som hon heter är verkligen supertrevlig och barnen leker så fint ihop. Det är så kul att det är nån annan kompis som ringer och frågar Tuva om dom ska leka för det är mesta dels Tuva som jämt vill leka och då blir det hon som ringer, men nu har Cornelia börjat ringt och det känns toppen. För Tuva såklart också.

Ja tvätten blir ju inte rak av sig själv nä det krävs dock ett struýkjärn och en karl eller näää inte Fredrik iallafall det blir jag så nu ska jag bli ett med tvätten, men det gör mig inte så mycket ibland kan det vara kul att stryka faktiskt. Ska kolla in Animalplanet och dricka te och bubbelvatten ahhh det är livets drycker det.  Jag drack förresten öl i går och i Lördags och det var jättegott. Ser det inte gott ut


Ja  men det var  supergod. Knappt skillnad så ett bra val om man blir gravid nångång och är sugen på öl eller om du bara inte vill bli full, odräglig, dryg och snuskig eller skitsnygg, supersmal, supersmart. Ja vad har väl inte alkoholen att erbjuda, jo visst allt detta plus mycket mer. Roligt som sorgligt. Nä gör som jag bli "HIGH ON LIFE" istället jag är f-n lika rolig ändå eller vad säger ni mina närmaste. PUSSSSSSSSS.  ¤flirt


Här kommer lite fina bilder från hans kompiskalas



Sen är det filmtajm





Puss på er mina kära bloggisar  

Kommentarer
Postat av: birgitta

Är det sant eller,när det gäller ölen? Alkoholfri?????????????

2009-05-19 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0