Nu är han hemma igen

Hej på er

Nu är min älskling hemma efter helgens bravader, och han har haft kul. Han kom hem kl 18.30 igår kväll med en massa godis, öl och whisky sen varsin present till oss, hans älsklingar. Tuva fick cyklop och snorkel och Ludde fick Lego Starwars och jag fick ett par fina örhängen.

Ja när hankom hem så åt vi pasta Carbonara sen hallonpaj till efterrätt å så gott allt va? Sen myste vi hela kvällen hela familjen. Det slutade att barnen kom isäng kl 21 alldeles försent med andra ord. Och som idag resulterar i trötta sura ungar som man bara igentligen vill gå och lägga nu me samma men nu ringde Elle och ville komma å leka så det blir kul för barnen.

Ja måste återberätta en sak min kära son sa till mig i Fredagsmorse han satt på toaletten och tittade på benen och sa: Ludde: Mamma, snart är jag pappa!
Jag: Va vaddå vad menar du?
Ludde: jo titta här, (pekade på hans ben)
Jag: Vaddå vad är det med dina ben?
Ludde. DOm här (pekade igen)
Jag: Menar du hårstråna?
Ludde: Ja, så snart blir jag pappa när jag får hår!

Fattar ni så gullig definition av vad en pappa är och vad som krävs för att bli pappa, sötnosen.
Jag fick dessvärre krossa drömmen för honom att bli pappa just nu med att säga att alla har hår tom små bäbisar, men han blev inte så ledsen. Sånt är livet!

Ingen krattning blev det men jag ska istället putsa fönstrena mina så dom blir skinande, usche busch!

Här kommer lite bilder på mitt sällis i Lördags, mimmi ville dessvärre inte vara med på bild



Kommer med nya, roliga bilder senare

Puss  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0