Sängarna har anlänt

Hej

Ja idag kom våra sängar, så nu hoppas jag att min arma rygg och höft ska få det mjukt och gott så jag kan få sova skönt på nätterna. Så nu ska vi inviga sängen, sova alltså. 

Idag var barnen hos mor och far, dom kom in imorse och hämtade dom dels för barnen ville och dels för att Fredda stack till Stockholm 4 imorse så då är det lite skönt att slippa dra upp två jättetrötta barn som inte kom i säng förrän kl 21, dom är ju ute och leker så länge, dom gillar verkligen att cykla så dom har utökat sitt revir nu, dom törs åka runt kvarteret och sen drar dom en repa till farmor och farfar ibland utan att säga till oss och då kan man hålla sig för skratt när dom är spårlöst borta men vi hittar dom tillslut, grodorna.

Över till nåt helt annat, imorron kommer vår ved, jippi. Här ska staplas till både armar och händer värker. Så på Lördag på Fredriks 30-års fest blir det en tävling, bästa tiden på att stapla 3 kärror ved, och alla måste delta. Kul å se vem som vinner, jag tar tiden på er så det går rätt till. Vicken tävling.

Idag fick min syster Maria ett nytt jobb på Karl Hedin här i Fagersta, fatta hon vart nästan "headhuntad" skaplig syrra va? Rätt duktig hon är min syster. Jobben bokstavligen ramlar på henne. Ja ioch för sig så är det likadant med mina modelljobb, kan ju knappt sätta ut huvut innan paparazzi kryper i buskarna. Hårt liv man lever.

Just nu är jag lite nere vet inte vad det riktigt är, tänker mycket och det känns jobbigt. Idag på jobbet var det faktiskt inge kul. Jag känner mig så värdelös, ja som mamma, fru och ja hela jag, speciellt på mitt jobb, f-n vad jag kan känna mig rutten, aldrig tillräckligt bra. Jag tror att allt som blir fel är mitt fel fattar inte varför, måste nog skaffa lite hjälp med detta, jag måste få tillbaka självförtroende som jag tappat eller kanske aldrig riktigt haft. HJÄLP.

Nä det enda som kan råda bot på min oro är min älskade man, så nu ska vi gå och sussa och jag ska lägga mig på hans bröst och somna med hans armar omkring mig då känner jag mig riktigt älskad.

Puss mina bloggänglar.

What doesn't kill you only makes you stronger   Remember that!







Kommentarer
Postat av: katrin

Hoppas ni sovit gott i dom nya sängarna och vaknat med nya friska tag!! Du är aldrig värdelös!! Alltid världens bästa!! Glöm inte det!! Kram!

2009-05-20 @ 06:58:34
Postat av: Maria

Min kära syster du måste bita i från låt dom inte sätta sig på dig.......Jag vet att du grejar detta du är ju jätteduktigt på allt du gör. Som mamma och som fru och du är en jättego´syster det känns så skönt att du alltid finns där för en, DU ÄR BÄST OCH JÄTTEDUKIGT!!!!!TRO INGET ANNAT!!!! massor av kramar & pussar:-))))

2009-05-20 @ 08:42:49
Postat av: Hanna

Gumman, försök slå undan dom där tankarna och tänk istället på hur många vi faktiskt är som tycker du är en helt underbar människa. Dina barn är bevis nog på hur du lyckats i livet. Tuva och Ludde är bland dom snällaste och goaste ungar jag någonsin träffat och det ska du och Fredik ha all heder för. Försök slappna av och ha nu så roligt du bara kan i helgen och hälsa Fredrik välkommen i 30 + klubben :=) Ha det// Kram Hanna

2009-05-21 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0