Snart helg

Hej

Jag blir såå glad över era tröstande ord Maria, Hanna och Katrin, fast jag vet att ni tycker det så känns det ändå som om jag är värdelös MEN jag vet varför jag för mina svackor, jag har fått mens. Alltså det måste verkligen spruta hormoner åt alla håll och kanter då eller hur för jag blir så deppig, måste verkligen skaffa nåt så jag slipper mensen för sen efter mensen mår jag mycket bättre. Jag har aldrig mått så där jättebra när jag har mens men nu har det blivit värre men, ja ja.  

Ja här hemma är det full rulle inför Lördagen men ska det lugnt ändå, igår bakade jag en jättegod kaka tror jag iallafall. Vi ska äta den på Lördag så jag hoppas den ska smaka, den finns i tidningen Buffé, tror den hette chokladtryffelkaka. Den ska göra 3-4 dagar innan festen så den är väl lagomt möglish när den serveras.

Nä nu måste jag sminka på min lite. Sen måste jag sticka till mitt jobb. Ullis ska bjuda på Frulle nere på skeppningen idag eftersom jag sitter själv så när som min chef och nån mer kanske.

PUSS PÅ ER 

Kommentarer
Postat av: Maria

Sängarna verkar vara supersköna, Tack för maten i dag på lunchen och att Elliot fick vara hos dig idag, puss puss älskar dig!!!!

2009-05-25 @ 15:57:27
Postat av: Frida

jag saknar ditt bloggande älskling!

2009-05-27 @ 23:05:04
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja jag med!!!!;-((

2009-05-28 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0