"Pimp my altan"

Hej

Vår lilla kille har fått inflammation i snoppen, det ser inte allt för skönt ut så idag var Fredrik med Ludde upp till akuten så vi fick sprutor som vi ska fylla med Natriumklorid och sen fick han en salva Dermovat som vi ska ha på snoppen i 8 v som ska hjälpa han att dra bak förhuden för det var inte så bra med det men nu ska det bli bättre.

Ja jag har putsat fönster men hann inte hela huset men det är en dag  imorgon också. Men jag har gjort annat också så som satt upp gardiner på altan, hmm tänker nog ni nu. Hur ser det ut? Jo men det ser riktigt bra ut. Sen klädde jag om soffan och Fredrik satt upp en hylla som han först slipade sen målade vit och sen dekorerade jag den med kryddväxter och lite blommor och annat fint, kolla själv så får ni se. Men nu har Fredrik sagt att nu får jag sluta att "pimpa" altan men NÄÄÄ det ska jag inte så tji fick han, I´m gonna keep up this work. Mooohaaaa.




Nå vad tycker ni? Visst blev det fint?!

Nä nu ska vi lägga våra gullungar, många pussar och kramar Anna

  







Kommentarer
Postat av: katrin

Super snyggt tycker jag!! Har varit mycket nu men kommer i veckan och kollar!!

Stackars ludde.. Hoppas han är bättre!!

2009-05-10 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0