Sommaruppehåll

Hej

Jag vet inte om jag ska ta ett sommaruppehåll från min blogg vad tycker ni? Vill ni att jag ska fortsätta att blogga? Men nu här vi nyss varit och kollat in bävrarna, vi har en som simmar alldeles vid strandkanten så jag var ute och låg som paparazzi i buskarna men Fredrik blev kvar längre nu när han har tittat och hittat en riktig bäver så nu duger väl inte min bäver längre. Ja ja vi får väl se ikväll när vi går och lägger oss ensamma utan barn hemma, barnen är hos sin mormor och morfar, ja vi får väl se vad som händer då? Då kanske min bäver blir lite mer intressant eller vad tror ni? 

Puss på er   

Kommentarer
Postat av: Frida

klart du ska fortsätta blogga, jag tycker om att läsa!

2009-05-28 @ 22:14:30
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Du får inte sluta blogga, Your good ! ;)

2009-05-28 @ 22:42:54
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: katrin

Jag tycker inte heller du ska sluta!! Alltid kul att läsa när du skrivit något nytt!!

2009-05-29 @ 07:17:16
Postat av: cina

För tusan sluta inte .du skriver så fint å är så fin.

Jag älskar dej å gissa vem som va här igår å möla om kring lite på mej.Livet är underbart.

2009-05-29 @ 10:28:39
Postat av: Birgitta

Håller med de övriga. Men du skriver inte lika ofta, det är synd. Ha det trevligt i helgen.

2009-05-29 @ 10:29:48
Postat av: Maria

In´t ska du slu att blogga in´t, då bli hä inge roligt, va ska man då läsa......keep on rocking and keep on righting.....puss på dig!!!;-)

2009-05-31 @ 11:32:27
Postat av: mimmi

Nej sluta inte....håller med de övriga,din blogg är rolig att läsa! Kram o tack för i helgen,superkul!

2009-05-31 @ 23:27:07
Postat av: Lotta

Tycker också det vore skoj om du fortsatte blogga. Du har så roliga kommentarer och tankar. Fortsätt gärna om du känner att du hinner och orkar.



Kram och trevlig sommar.

2009-06-01 @ 08:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0