Springrunda

Hej

Idag har jag haft främmande hela dan eller från 14, då kom Fam Grahn sen efter ca 1 timme kom Hanna, Ivar och Stella som stannade till halvfem sen kom min älskade hem. Ja vid 17.30 så åkte jag och Maria ut till Esklin och sprang ett varv och jaa det räckte med ett varv. Nästa gång ska jag försöka springa hela rundan, jag orkade nämligen inte hela vägen idag men det blir bättre bara jag springer vidare kanske blir rena rama Forest Gump. Ja efter sprin´gturen åkte vi hem hit där Tom och pojkarna var sen beställde vi mat och åt. Efter maten så lekte barnen vidare en stund sen var det sängdax så nu sover barnen sött i sina sängar. Tuva är inte sjuk, var nog bara morgonförkyld och mådde nog inge vidare men hon repade sig lite senare så imorgon ska hon åka m. dagis till Vallby.

Elle


Tuva som sätter på sig babyselen, hennes egna lilla sätt stumpan


Ludde spelar bandy


Hugo gör läxan hemma hos oss


Bobbycar race


Så här åkte dom upp och ner typ 1000 gånger helt galna.

Nä nu ska jag och Fredrik gå å sussa så ha det bra kramar Anna  

Kommentarer
Postat av: Frida

vad duktiga ni är då :)

2009-05-11 @ 22:35:13
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för en mysig dag. Ivar har såååå roligt med Ludde och Tuva. Att cykla hemma på er gata kommer att bli en favorit, det märks redan nu. Ha det bra så syns vi snart igen. Kram kram

2009-05-12 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0