Stavfel

Hej

Jag ska be om ursäkt för mina stvalef det är helt otroligt så mycket fel jag har stavat, ska bättra mig. Ja igår var vi till Västerås och kollade på en båt, Fredrik är så sugen att köpa en, medan jag otroligt nog är mer osäker, det kostar mycket pengar och jag vet inte om vi har riktigt råd man vill ju ändå ha lite extra över och inte leva på minsta möjliga, ja vi får helt enkelt tänka lite till, men jag lägger lite mer ansvar på Fredrik för detta val. SKÖNT.  Sen när vi kom hem så bjöd vi Eva och Ola på middag; grillat med tillbehör så vi hade en fin avslutning på dan. Sen var det väl skönt att Sverige tog hem bronset.

Idag är vi hemma, Tuva är sjuk. Hon är förkyld. Men imorron ska hon gå för då ska dom åka tåg till Västerås och gå på Vallby sen ta bussen i till stan och äta på Mc Donald, så det blir en heldag för dom små. Denna utflykt gör dom varje år med barnen som går på granngården det blir typ som en avslutningsresa. Detta vill hon inte missa för hon har längtat efter det så länge.

Nä nu ska jag faktiskt vila lite, jag är sä trött så det blir att  sätta på en film till barnen och sen luta om kull sig på soffan

Ha det gott, tusen kramar Anna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0