Teambuilding!

Hej

Igår hade vi en himla trevlig kväll hemma hos Malin i Hedkärra, Vi hade en teambuilding kan vi kalla det. Vi grillade och åt potatisgratäng och mina glada kollegor blev lite mer avslappnade och pratsamma vilket medförde såklart att jag blev likadan fast jag valde mitt nyktra tillstånd och jag kan säga att det kändes skönt för att alla var så trevliga och roliga. Men jag ska säga att jag knappt märkte att nån var speciellt påverkad dom eller vi var bara glada och extra pratsamma..  Jag åkte hem vid 22.30 och satt mig på altan m min kära man sen gick vi och la oss strax därefter. 

Idag ska vi städa hela huset och jag ska även putsa alla fönstren klara så  vi kan mysa och njuta av ett välstädat hem ikväll. 

Ja nu ska jag sätta igång men ska bara lägga upp lite roliga bilder på mina kära arbetskamrater




Som ni ser har vi en jättetrevlig kväll

Puss på er
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0