Jag är kär!!!

Hej

Ja, jg är kär i Ashton Kutcher. Har ni sett honom på allvar, alltså han är nog den mest snyggaste, vackraste, sexigaste man jag sett, ja förstås efter Fredrik. Jag ska bli i hop med honom fast det kan ju bli lite problem på vägen, jag är en gift 2 barnsmamma och bor i Sverige, han är gift med Demi Moore men det förstås är ju inget hinder det värsta är att han bor i USA, attans. Ja han kanske byter ner sig kroppsligen på frugorna, jag kanske kan vara en aning otränad gente mot henne MEN jag har köpt träna 15 min om dan av och med Paolo Roberto så snart sitter skinkorna där dom satt för 10 år sen. Ja vad säger ni ska jag satsa på ASH eller? Nja jag kanske har det bra här hemma men min underbara family. THEY ARE THE BEST.

Fredrik sitter och kollar på nya bondfilmen och jag ska gå och nana.... så sov gott!

 och dröm om honom


Kommentarer
Postat av: Frida

Anna, tyvärr så måste jag meddela att Ashton är upptagen. Och det är inte längre Demi som gäller för honom, nu är det nämligen mig han avgudar. Så ge fan i min kille!

2009-11-17 @ 23:02:55
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

Då blir det gott med fast skinka till julmackan.

2009-12-03 @ 10:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0