Nu vet jag varför!!!

Hej

Nu har jag och Fredrik tagit vår vaccinationsspruta, nu är det bara Tuvis kvar och hon får den imorgon. Jag skulle varit på Aloevera party idag hos Frida men jag mår inte alltför bra men det går nog snart över, krasslig bara som sagt lite lättare influensa symptom.

Nu är Ludde hos kusinen Pontus med sin kusin Elle och leker, dom tycker det är så kul att vara där.
Jag sitter här i soffan med en kopp kaffe och bloggar och Fredrik kollar på nån pang pang film
Vet ni att jag har lärt mig att dricka kaffe, konstigt va?

Jag är en sån som gärna vill veta varför saker och ting sker och jag har svårt att släppa förrän jag vet vad som har hänt och varför, så jag tänker på varför jag drabbades av panikångesten i Januari, jo det var så att året innan så utsatte jag mig själv för sånt som jag varit livrädd för i hela mitt liv , japp åkte berg-och-dal-bana på Liseberg åkte tom Balder fast jag var såååå himla rädd så jag grät men jag gjorde det. Jag har alltid varit såå himla flygrädd men fick i mitt förra jobb chansen att åka till Belgien och besöka vårat stora centrallager själv. Så jag övervann återigen min rädsla och satt mig på planet ner till Beligen och kom hem helskinnad och med en erfarenhet rikare. Jag tror att jag gick för hårt ut eller vad tror ni? Eller så är jag en TUFF BRUD helt enkelt som bara är såå snygg och cool. Jag det finns nog många sanningar att leta efter men vissa saker för man nog lägga ner och låta det vara som det är.

Ja nu är vi själva som sagt och Freedrik går och sjunger: Ni är vi själva i huset, så vi kan göra det var vi villlll, men vi måste skynda osss. Fattar inte vad han menar hmm...men han ska snart på hockeyträning så han kanske vill ha hjälp att packa hockeytrunken. Vad tror ni???

Nä nu ska jag väl hjälpa honom med det innan ungarna kommer, alltså att packa hockeytrunken.  

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0