Whiskeyfruar!!!!

HEJ

Förra Lördagen var Fredrik på whiskeyprovning och ska nu bli medlem i en whiskeyklubb som finns här i Fagersta, inte många medlemmar kanske men ack så trevliga enligt Fredrik. Ja så nu blir man en scrapbooking fanatisk whiskyfru, kanske skulle det vara nåt för TV alltså nåt i stil med desperata hemmafruar va tror ni? eller ensam whiskeyfru söker... ja ni det finns ideér.

Ja idag snöade här i fagersta rätt mycket och hoppas det snöar imorgon också så kan jag kanske ta några fina julkort på barnen. Ja vad har hänt här hemma den senaste veckan mer än att våra "huvun"  varit fulla med tankar kring vaccineringen, men ikväll efter vi har pratat och läste om att en 8-årig flicka har dött av flunsan så har vi bestämt att vi tar det, vi ska ju ut och resa i Januari så då är det inte så kul att bli sjuk.

Ja förövrigt så mår katten bra och svina har fått sin veckoträning, simning, 1000 m. Ha nä ni men nu är dom feta alltså våran marsvin Molly och Doris eller som jag kallar dom Dolly och Moris, japp dom har rört på fläsket dom små liven och dom och inte "SKREK DOM SOM EN GRIS" fast dom är marSVIN  utan dom simmade runt i badkaret en stund var,  sen var det borstning och föning eller nja det kanske var att ta men; men hur som helst var dom lugna eller rent av skräckslagna svårt att bedöma på ett sånt litet rart gnagedjur. Dom lever och andas och ÄTER som vanligt iallafall, så nu blir det 1 gång i veckan sen släpper vi ner katten då simmar dom nog utav bara F-N, nä skoja bara, våra små råttor för bästa tänkbara vård och kärlek.

Ja nu ska jag gå till min kära man innan jag spårar, är skittrött så då blir det bara tok. Så nu "go vänner" ska jag snart gå ner å slagga.

Förresten så älskar jag mitt nya jobb eller ja älskar är nog att ta i men jag trivs sååååå bra. Vill aldrig sluta där, "Barabababa I lovin it"

Puss på er tillsvidare....och sussa sött!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0