Clementiner

Hejsan

Har ni samma problem som vi här hemma? Vi köper typ hem 20 kilo clementiner och 20 sekunder senare är det slut, Ungarna kan typ äta hur många som helst. Viiserligen är det toppen men det kan väl finns nån clementinbotten i deras små magar hmm men varför? det finns ju knappt nån godisbotten och clementiner är ju ändå nyttigt.

Japp då satt man här själv igen och kollar på mammas pojkar på 4.an fjolligt värre, grinar i TV är väl inte riktigt det man skulle utsätta sig för. Nä tur att jag redan har blivit godkänd hos Fam Svensson. Ja när man talar om min älskling så längtar jag sååå mycket efter han. Idag ringde han och ville bara påminna mig om att jag är gift och han är min man...vi har ju inte träffats på 2 dygn snart, lite på morgonen bara. Så nu får han snart komma hem. 

Nu kollar jag på lyxfällan och fy attans vad endel skuldsätter sig, helt sjukt. Tur att jag har gått upp i tid och att jag blivit så ekonomisk. Nu tar jag ut på bankomaten varje gång istället för att jämt slänga fram visakortet och nu har jag riktig koll på ekonomin och jag även känner att jag inte behöver handla på en gång utan istället vänta och spara även fast det inte är så stor summa. Ja det är så skönt.

Alldeles nyss var jag ner till Ludde som ligger i vår säng, eller låg han trillade ur och vaknade helt yr och liksom lite borta, nästan så jag tyckte det var lite läskigt. Han var i nån sorts dvala. Så nu vill jag helst bara väcka honom och se så allt står rätt till men jag vet ju att det inte är nåt fel men ni vet kanske endel av er att barn verkilgen kan vara liksom i ett dvalliknande tillstånd som kan verka llite obehagligt för föräldrarna.

Nä ni nu ska jag gå in och tvätta av mig sminket för snart kommer min man hem, så ha det gott

kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0