Ensamkväll!!!

Hej hopp

Ikväll har jag haft besök av Frida, det var mysigt. Fredrik jobbar över till en 22.30-23.00 så jag sitter själv här nu bloggar,och tittar på push, push, push programmen, viist det är ju min kväll ikväll.

Nu är det 2 dagar kvar på Customer Service och jag tänkte bjuda på tårta, men när jag sa det till mina jobbarkompisar så frågade endel varför, fyller du år? Dom verkar ha glömt att jag slutar på Fredag och byter avd så det känns ju lite tråkigt, ja ja jag har inte glömt det så tårta bjuder jag på iallafall. Min kära mor ska baka den imorgon. Mums!

Idag kom jag på att jag ska ta med min man till Ullared och shoppa lite, det finns ju endel där som ex. kläder, fiskegrejer och scrapbookingaffär, hmm jag bara måste dit och shoppa även julklappar till barnen så nu ska vi vara klara med dom i November.

Nä nu ska jag gå å natta så sov gott  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0