Fredagsmys

Hej

Kul att Frida och Erika tyckte det var kul att jag var tillbaka  eller ja det är väl så att det är nog flera som tycker det fast dom inte gör nå väsen av sig,hoppas jag.

Ja iallafall så sitter jag med Doris i knät (vårt marsvin) och Tuva "underhåller" Molly som hon själv uttrycker sig, hon ska göra Molly till Kung hmmm hon är ett honmarsvin, alltså ett tjej. Tuva tycker att vi ska släppa Doris på foder till hennes kusin Hugo, hon är alldeles för hårig tycker hon, skulle hon se ut som Molly så skulle hon älska henne mer, Molly är Tuvas "jänta" allt detta har hon snackat nu på 5 min. Alltså, snacka om att surra. Måste ärvt talförmågan av moster Cina och kusin Frida.

Var hos doktorens i Tisdags, jag har för lågt blodtryck, och som ni kanske vet så dricker jag rätt mycket grönt te, typ 7-8 koppar om dan. Absolut inte bra när man har lågt blodtryck. Grönt te är som naturens egna medicin mot högt blodtryck, alltså det är blodtryckssänkande. Konstigt att man lider av lågt blodtryck och känts sig yrslig ibland. Tur att det inte alls är farligt.

Ja nu tillbaka till mitt älskade nya jobb, dom är så nöja med mig och om ger mig tummen upp, dom ville t.o.m klona mig idag så det skulle finnas fler Annor, kul và? Tänk så bra jag är på att vara Anna. Inte sant! ja det har varit mycket jobbanes denna vecka men det har gått utomordentligt bra, det känns som om livet börjar lossna lite och glädjestunderna kommer tillbaka, för ca en månads sen fick jag en svacka igen och mådde pyton men jag ville inte det skulle bli nån stor grej av det så därför vet inte alltför många om det, vilket kändes skönt då. Men så här med facit ihand så var det många faktorer som spelade in, Tuva skulle börja på förskoleklass, blää vart har min lilla prinsessa tagit vägen? sen var semestern slut, fick mens och sist av allt som jag tagit otroligt hårt min älskade vän Katrin flyttade från mig, ja jag vet att det bara är till norrköping men det räcker, jag vill ha henne här nära mig. Katrin, du är verkligen en jättestor del av mitt liv och vi har gjort mycket tillsammans och vi har stöttat varann i vårt och torrt, du har alltid funnits där och bara genom att vara dig själv uppfyllt mitt liv med massor av glädje och tok. Du är och kommer alltid vara min bästaste, finaste, underbaraste vän jag har, jag har skrivit det förr men jag skriver det igen, alla border få ha en vän som du min KÄRA KATRIN. Jag älskar dig. PUss.
Hoppas att du läser detta för jag menar det av hela mitt hjärta.

Ja nu kallar plikten, vi ska sitta och ha mys med våra kiddisar, fast jag är såå trött redan 19.23 hmm har man blivit gammal??? NÄÄÄÄÄ knappast.

Här kommer lite kort på våra gulliga husdjur

Vår söta kisse Ronja 13 v


Tuva och hennes älskling Molly


Tuvas mindre älskade lurviga marsis Doris (min favvo)


Fina kort va?

Ni ska jag kolla vidare på lilla melodifestivalen.

Ta hand om er, så skriver jag senare imorron eller på Söndag, tusen lyckokramar Anna   

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej älskling! jag kanske kan komma på tisdag? jag ska på massage typ 16.45, så efter det? PUSS!

2009-10-03 @ 11:33:30
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till nya jobbet! Kul att du redan trivs så bra. Kul också att du bloggar igen så jag får veta lite vad som händer i ditt liv. Förstår dig helt om hur du känner dig med min systeryster, jag och min familj är de ända lyckliga av deras flytt, förutom dom själva såklart.

Kram på dig min vän.

2009-10-03 @ 14:08:21
Postat av: Anonym

kul att du är tillbaka!! bara liiiite töt ronja...

okej då ska jag börja dricka en hink grönt te per dag mot mitt höga bt då?! / Saskia

2009-10-03 @ 18:20:24
Postat av: katrin

Äntligen skrivs det igen och det är lite märkligt att jag inte sett det! Kollar din blogg varje dag men inget skrivs... Nu äntligen!! Ja du anna,du ska veta att det är tomt utan dig men jag vet ju att du finns där ändå och jag för dig!! Fast jag nu bor här och du där så har vi alltid varandra oavsett vad som händer!! Du vet att du betyder så mycket för mig oxå och du gör det fast jag är en bit bort från dig!! 2 veckor kvar typ sen är jag hemma en sväng igen!! Härligt att det går bra på jobbet!! kramar!!

2009-10-03 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0