Middag på Olearys

Hej på alla helgfirare och suputer

Ja nu sitter jag helt trött och sliten efter en hård arbetsvecka. Idag kom jag till jobbet och fick höra att jag var avd. solstråle av Hasse, Nordics högsta chef. Det känns som att dom är nöjda och jag trivs så bra, det är ett helt fantastiskt gäng jag hamnat i.

Ikväll så har vi varit och ätit på O´learys med svärisarna, italiensk buffe, så där faktisk, inte var det som på Mallis precis. Ludde följde med dom hem och skulle sova över där, ja han var väl där i ca 45 min och nu ringde han hem och ville komma hem så nu tog Fredrik cykeln och mötte han halvvägs.

Imorron ska vi till V-ås och gratta Vera som fyllde 7 år i Augusti, ja jag vet det är sent men det har inte passat förrän nu. Så då ska jag passa på och slinka in på panduro hi hi, nåt hittar jag alltid. Sen ska vi köpa en köksklocka.

Nu kommer mina killar så nu ska jag sluta, bloggar mer senare. Tusen kramar till er alla.

Och komihåg att alla är unika och helt speciella bara för att du är du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0