Så trött

Hej

Jag är så  trött, idag var det en hård dag på jobbet, vi var två som jobbade typ häcken av oss. Allstå jag är inte van vid att ta ordrar per telefon utan mest via "the computer" liksom och telefon ringde stup i ett. Och sen våra utesäljare är såå otroligt snabba att prata typ: hej, det ärghdfghdhg och jag skulle vilja boka en order till jdsfkjrdhgdjfd i kjvdfgj, ja det är typ så jag hör och sen har vi grötarna, (skåningarna) som man inte hör ett jota av, så ni kan tänka er samtalet grööt, gröt, gröööööt sen jag va kan du ta det igen sen igen sen igen ja sen hör man ändå inget typ 4:e gången och ger upp men jag, jag är int bitter. Nä nu överdrev jag men alltså skåningar hmm.

Ja idag var det min sista kväll till 18 på mitt gamla jobb nu kommer jag att sluta runt 16.30 och 17 och det är skillmnad ska ni veta. Sen när man kommer in i mitt nya jobb kan jag sluta runt 16 skönt.

Ja ni idag skulle min lilla gullunge Fridis komma hit och äta mat men hon är sjuk så det blev ingen middag, hoppas att du blir bra snart stumpan. Tycker synd om dig, love you.

Nä nu kommer kissen och slickar på mig å spinner som en traktor låter, så hila go synd bara att jag inte ser tangeterna .

Men idag så hittade jag en roöig sak inne i Luddes rum, ett litet gömställe, kolla in detta

Ja han är bra go.

I Söndags var Helena här med barnen, Rikard och Markus (man och son) är i Älvkarleby och fiskar så då passade vi på att bjuda dom på lite hemmagjord pizza sen ta vi chansen och scrappade lite, det var såå trevligt

Här kommer ett kort på 2 nytvättade jäntor, Fredrik hjälpte till och duschade dom medans vi scrappade, snäll man jag har va?


Sen en nytvättad superhjälte


och lillgrodan Elvira, hon är helt ljuvlig.


Ja nu ska jag titta på TV lite innan natten kommer så ha det gott och ta hand om er.

Många kramar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0