Scrapbooking en del av min värld!!!

Hej på er

Kul att jag fått så många kommentarar från er mina älskade bloggläsare. Det är även kul för mig att sitta ner och mysa med en kopp "SVART TE" hmm ja det går väl det också. Ja det är myskväll för oss även ikväll godis och ostbollar.

Ja vet ni att för ca 1 månads sen fick jag ett nytt intresse, en hobby som jag så länge velat ha, fredrik har ju sitt Whiskeyintresse och nun har jag Scrapbooking såå himla kul. Detta passar mig perfekt och jag fullkomligt älskar att scrappa, så det har blivit endel inköp på panduro och andra internetsidor men det är långt ifrån (pengamässigt) vad Fredrik har lagt på sina whiskeyflarror, haah fatta hur mycket jag kan spendera ja ska jag komma upp i hans klass lär jag ha en del shopping framför mig.  

Ja jag har Helena min nyfunna vän att tacka för min hobby, hon har scrappat flera år och en dag när jag var fikade hos dom så visade hon mig sitt album och det var kärlek vid första ögonkastat. Så nu scrappar vi 1 gång/V tillsammans sen scrappar jag själv också när andan faller på.

Här är ett av mina alster

Jag är faktiskt nöjd med denna, och jag kan lova det finns en hel värld med scrapping.
Prova jag lovar ni får mycket nöje och glädje och kreativiteten bara flödar. Perfekt nu när höststormarna viner runt knutarna.

Nä nu ska jag mysa så ta hand om er så skriver jag imorron eller på Måndag

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Nicke

Nämen Moster Anna is back! :) great!

2009-10-04 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0