She´s back

Halloj

Japp nu är det Tisdag kväll och vi sitter i soffan och rätt mosiga, alltså hur trött kan man va? I Lördags var vi i 
V-ås och grattade Vera sen var jag å jenny ute på stan handlade lite och satt en längre stund på café Chicco och där beställde jag en kaffe Latte, en liter typ med 4 dl skum och den drack jag inte upp, servotrisen tyckte det var tråkigt att jag inte gillade kaffet så hon bjöd på nåt som heter ChaiLatte, hmm japp det drack jag inte heller upp
smakad fan rent ut sagt, jag var faktiskt nära att spy. Det var ett försök att bli vuxen.

Kvällens middag bestod av Pizza och lite vin och vi var lite "WILD and CRAZY" och sov över, kollade på "MATCHEN" jag gick dessvärre och la mig med ungarna kl 21 helt slut efter en dag ihop med fam Holmedahl.

Ja vet ni nu har hon fått min man att "tända" till, ja ni vet nog att det är den hetaste bruden i det här huset, ja jag talar om "el camina" she´s back and she has taken my man, yeah yeah. I don`t think so för vem kommer han hem till på nätterna? ja just det mig, frugan.

Nä nu ska jag ta och krypa upp i min mans varma STARKA MANLIGA armar så sov gott så skriver jag om nån dag eller 2 eller imorgon.

Puss  

Kommentarer
Postat av: Frida

du har tur du att krypa ihop i en mans starka armar, haha. ja du har en undebar familj anna! jag hör av mig imorn, kanske kan jag komma hem till er och mysa? PUSS!

2009-10-13 @ 23:15:31
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

det är inte lätt att bli vuxen.Blir man det av kaffe?????????

2009-10-14 @ 13:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0