Söndag och jobb imorgon

Hej

Kollar på "Hangover"rätt snurrig film men rätt bra ändå. imorron ska jag på en livsstilsföreläsning mellan 8-12 och den handlar om alkohol och droger. Alla som gått den säger att den är jättebra så det blir nog bra. Ja nu är filmen slut och jag är trött så nu ska vi gå och sova faktiskt.

Ja visst Nicke Picke är det väl kul att jag börjat blogga igen, hoppas att skolan går bra och att du mår fin fint

Ja ha det gott nu alla mina läsare så skriver jag mer senare. 

Kram kram
 

Kommentarer
Postat av: Nicke

Jadå de flyter på bra med plugget:) Ni får komma förbi på en fika nån dag framöver tycker jag:) Puss

2009-10-05 @ 22:45:52
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaka och att du mår bättre, det värmer i mitt hjärta att veta. Kram på dig!

2009-10-06 @ 17:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0