Vår kaffemaskin

Hej

Vi har fått en kaffemaskin i julklapp av mina svärföräldrar, och jag blev så glad. Sitter och dricker en Cappucino och sminkar mig samtidigt. Ludde ska till Erik Olsson och leka sen ska jag och tjejerna till soptippen med massa skräp. Efter det ska vi upp på stan och jag ska lämna in min klocka som jag fick i julklapp av Fredrik, måste korta armbandet. Barnen spelar WII som dom fick i julklapp av oss och Ellie ligger i babysittern och myser.

Söt bäbis va?


Ha det gott så länge, många kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

hon är helt bedårande precis som sina föräldrar :P

2010-12-27 @ 19:48:25
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

Ja,Ellie är så söt,så söt! Kommer ner och provar eran kaffemasin i veckan.

2010-12-27 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0