Bardadax

Hej alla Fredagsfirare

Nu har Barda börjat igen så barnen blev som vanlig livrädda, se själv

Står och kikar på försiktigt bakom väggen, lillskrutten.

Ja, nu har vi blivit friska och det känns skönt, så jag jobbade Torsdag och Fredag. Så nu är man tillbaka i gängorna igen.

Sitter nu och bloggar, kollar på tv, äter godis samtidigt som mina 2 barn skriker, springer runt, retar varann och blåser ballonger och släpper ut dom så det flyger runt ballonger i hela rummet, kul, kul. Alltså en alldeles vanlig och stillsam Fredag i en alldeles vanlig Svensson familj, ahhhh so nice. men snart slka dom gå och sova mina 3 hmm 2 barn och då somnar jag nog framför TV.

Idag fick jag lite nytt scrappingmatrial och det var såklart superkul. Ska scrappa imorron med Helena.

Just det igår efter jobbet så var jag och hälsade på hemma hos fam Bergner/Bäck, träffade alltså Lisa, Ronny och lilla Lykke och ni ska veta såå söt hon är värsta "Rockabilly" frippan. det var så kul att träffa dom.

Nu ska jag kolla på resten av Let´s Dance, jag ska nog anmäla mig själv och Fredrik på danskurs, vad tycker ni om det?

Här kommer lite kort från vår semester






Sen jag "The Blogging Lady" och såg ni vem som var med oss,  ja Aschieboy, Ashton såklart.


Puss och kram på er å gonatt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0