Godissug

Hej

När ska det värsta godissuget lägga sig???? Jag har typ inte ätit godis på 1 vecka nu fast det funnits en mega påse med godis på jobbet. Jag ska dra ner på godiset och börja motionera, nu ska extra kilona av, Glansdagarna är över och nu är det APELSINER som gäller. Alltså jag är hungrig typ hela tiden + att jag är supergodissugen,  och äter då en apelsin,  mums, NOT. Jo då det är gott jag äter otroligt med apelsiner just nu. Sen var jag ut i skidspåret med syrran i dag och åkte iallafall 5 km. och igår tog jag och tufsan en tur här bort vid oss, på London. Hon fick nya skidor av farmor och farfar i Söndags och sen dess vill hon åka hela tiden, och duktig är hon med.
Sådan mor sådan dotter. Vilka möjligheter hon har då eller hur? 

Nä nu måste jag dessvärre sluta för jag har bara fått låna datorn enstund av min man, han sitter och pluggar till sitt BE-körkort som han ska skriva på Onsdag. Så han sitter och gör test hela tiden på nätet, å det är bra myucket svårare nu än när vi tog det. Så helt galna frågor. Men det ska nog gå bra, vill ut och kajka runt med huso el vagno.

Så kram på er och fortsätt nu att kolla på OS.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0