KRULLIDUTT!!!

Hej 

Ja, jag har inte bloggat så mycket som jag utlovat men det har varit rätt mycket för mig och hela min familj. Min pappa har det lite tufft nu. Han ligger på Intensiven och har igår blivit opererad för sin blödande tarm, dom har tagit bort 2/3 delar av tjocktarmen så det blev lite större komplikationer än vad vi trodde. Så läget är allvarligt men stabilt. Allt har liksom vänts upp och ner, från att han skulle komma hem i torsdags till läget är i dag. Vi är väl rätt chockade alla vi nära, Han började att blöda kraftigt från magen i Torsdags och blev skickad med ilfart upp på intensiven där fick dom stopp på blödningen och han fick åka ner till sin ordinarie avd på Fredagen igen, men natten till Lördagen började han blöda igen så då blev det akut operation för att rädda hans livet. Så nu sitter vi här, läget är stabilt men allvarligt och vi har fått veta att vår pappa är allvarligt sjuk så vi tar en dag i taget och hoppas hela tiden och mitt hår som är krulligt värre.

Ja, så nu har jag pentat mig så jag ser ut som Trollet Tryggve, men jag trivs som ett troll faktiskt. Himla söt är jag med. Sen är min nya frippa väldigt lättskött, såååå skönt.



Här är det en lite sen gosstund med mormor


sen har vi galningen

 

Ja, här är gänget, I love them all.  


Kommentarer
Postat av: katrin

Va snygg du blev!! men allt klär ju en skönhet!!!!

Tänker på er alla! kram!

2010-02-28 @ 21:56:47
Postat av: Linda

Vad jobbigt med din pappa. Jag tänker på er och hoppas verkligen att han blir bättre. Snygg du blev förresten :-) Kramar i massor

2010-03-01 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0