MAGSJUKA!!!!

Hej

Jag och Tuva har fått magsjuka eller vinterkräksjukan eller vad det nu är, jag blev dålig igår på jobbet och senare på kvällen vaknade Tuva och var så blek i ansiktet och spydde 2 min efteråt, sen har hon spytt hela natten men nu verkar det bli bättre. Jag själv känns också lite stabilare redan min sista kräka var i natt också så jag tror inte det blir fler kräkor nu iallafall.

Hemma hos fam Holmedahl alltså Fredrik systers familj så ligger Vera, Alma och nu Jenny, det måste varit nåt vi fick med oss som ett sista minne på vår semerster. Härligt .

Ja, just nu är jag inte så sugen att blogg men jag återkommer när mitt humör är på topp.

Puss och kram på er alla, (magsjuksfria pussar alltså)  

Kommentarer
Postat av: Frida

hej älskling! jo, det är väl bra med mig, dock pendlar jag mellan skitförkyld och småförkyld, lite drygt faktiskt. skolan går bra, men det är lite tråkigt just nu bara, men det blir väl roligare med tiden :) usch då, krya på er!! längtar efter dig också <3

2010-02-02 @ 21:08:45
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0